Při vytváření e-shopu se snažíme s klientem vždy sejít a probrat mnoho specifik, které mohou ovlivňovat výběr platformy na které e-shop poběží, využíváme různé nadstavby pro redakční systémy, oblíbený PrestaShop který je zdarma nebo placené platformy jako je Fastcentrik nebo Shoptet. U e-shopu je to ještě složitější než u webových stránek, můžete si ho vytvořit sami, ale narazíte na mnoho nastavení, které než nastudujete a správně nastavíte, uplyne mnoho času, který můžete věnovat podnikání, kterému rozumíte. Vytvoření a nastavení e-shopu nechte na nás a za pár dní můžete mít e-shop jehož struktura a nastavení bude dle SEO pravidel.
Propojení na srovnávače
E-shop může být propojen na srovnávače Zbozi.cz, Heureka.cz atd … kdy se v pravidelných intervalech automaticky generuje aktuální XML soubor který je odeslán do srovnávače. V tomto souboru jsou potřebné informace, jako je cena, popis nebo fotka vašeho produktu.
Propojení na účetnictví
Ideální je propojit e-shop s Vaším účetním systémem (Pohoda, Money atd …) aby se do něj každá objednávka rovnou propsala, ušetříte spoustu času při přepisování objednávek. V případě že žádný účetní program nepoužíváte, můžeme nastavit e-shop aby generoval faktury sám.
Propojení na dopravce
Další důležité propojení e-shopu je napojení na různé dopravce například DPD, Zásilkovna, Česká Pošta a další, kdy nebudete muset každou zásilku přepisovat, ale automaticky se zásilky přenesou do klientského rozhraní dopravce, kde si jen vytisknete štítky na balíky a vyčkáte příjezdu kurýra, který balík vyzvedne. Dopravy na e-shopu je nutné nastavit v závislosti na hmotnosti a rozměrech zboží dalších parametrech.
Platební metody
Na každém e-shop můžeme nastavit různé platební metody od základních jako je osobní odběr nebo dobírka, až po složitější jako je PayPal nebo platební brány GoPay nebo ComGate.
Exporty produktů a dat
Pro správu produktů a cen na e-shopu můžete používat různé exporty a importy dat Excel, XML, XML feedy atd…
Statistiky
Na každém e-shopu aktivujeme a nastavíme mnoho nástrojů. Pomocí těchto nástrojů můžete sledovat úspěšnost Vašeho e-shopu. Google Analytics, Webmaster Seznam, Google Search Console.
PPC kampaně
Při rozjezdu e-shopu můžeme nastavit cílenou PPC kampaň pro konkrétní produkt nebo skupinu produktů, kdy zaplatíte jen za uskutečněné prokliky na Váš e-shop. Dle konverzí snadno stanovíte, jestli se Vám inzerce vyplatí nebo ne.
Sociální sítě
Další možná propojení jsou se sociálními sítěmi Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram, Youtube, LinkedIn. Toto propojení slouží jako přirozený zdroj návštěvnosti Vašeho e-shopu. Na těchto sítích můžete snadno publikovat růžné slevové akce a podobně.
Newslettery a hromadné e-maily
Zákazníkům, kteří uskutečnili nákup na Vašem e-shopu, můžete později rozesílat různé novinky a slevy, jeto ideální nástroj jak zvýšit návštěvnost a prodej na Vašem e-shopu.
Napojení na TecDoc a dodavatele
Existuje mnoho rozšíření a napojení pro každý e-shop , každý obor podnikání má svá specifika.
Například prodej autodílů kdy je potřeba propojit e-shop s mnoha dodavateli, napojit eshop na TecDoc aby se díly dali dohledat dle značky vozu, roku výroby a motorizace.